duminică, 3 aprilie 2011

Pateu de linte

Imi place foarte mult lintea - gatita in orice fel - de aceea, cand am gasit aceasta reteta m-am bucurat tare mult si m-am pus pe treaba.

Ingrediente:
  • 150 grame de linte verde;
  • 3 cartofi fierti;
  • usturoi (2-3 catei);
  • ulei de floarea soarelui (2 linguri);
  • patrunjel proaspat sau alte condimente preferate;
  • sare dupa gust;



Lintea si cartofii se fierb separat si se lasa la racit, apoi se pun toate ingredientele in blender si se mixeaza pana rezulta o pasta omogena si cremoasa. Inainte de consumare ar fi preferat sa stea cateva ore la frigider pentru a se patrunde gusturile.

Eu le-am servit cu paine de tip wassa (doar ca de data asta nu am mai pus drojdie si am facut-o mai subtire) si cu salata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu