miercuri, 13 aprilie 2011

Paste cu sos cremos cu urzici

Ina are niste retete fantastice printre care si aceasta reteta cu macaroane cu sos cremoas la cuptor. De cand le-am facut prima data le-am declarat pastele mele preferate - am zis ca o sa fie pe meniul pentru ziua mea. Sunt absolut delicioase.

Am facut de cateva ori reteta asa cum e publicata la Ina, dupa care, ultima data i-am adaugat si uzici si a fost absolut delicios si asa.

Ingrediente:
  • 1 punga mica de paste;
  • 3/4 cana lapte de soia;
  • 1/2 cana apa;
  • 1/4 cana sos de soia;
  • 3/4 cana fulgi de drojdie  - eu nu am pus niciodata asa de mult si mi-a iesit de ficare data;
  • o jumatate lingurita paprika;
  • 1 catel de usturoi sau 1/4 lingurita praf de usturoi;
  • 1/4 lingurita sare;
  • o jumatate de cutie de tofu simplu - din cel de la Inedit in saramura am folosit eu;
  • 1/2 cana ulei de floarea soarelui;
  • 1 lingurita mustar;
  • un bol maricel de urzici;

Pastele se pun la fiert. In timp ce fierb preparam sosul prin adaugarea tuturor ingredientelor in blender. Urziciile se curata si se spala dupa care se adauga si ele in blender peste sos si se mai mixeaza pana la omogenizare. Sosul iese destul de fluid - nu va ingrijorati se va strange la cuptor. 

Cand pastele au fiert se trec printr-un jet de apa rece, se pun intr-o tava peste care se adauga sosul. Se amesteca si se da la cuptorul preincalzit. Se lasa la cuptor cam 15 minute pana cand se formeaza o pojghita deasupra. 

Se servesc calde. Noi le-am mancat cu salata coreeana de morcovi.

Reteta poate fi facuta si fara urzici sau cu orice alta frunza.

Un comentariu:

  1. Iti astept cu drag vizita pe blogul meu, pentru a-ti oferi premiul pe care il meriti pe deplin,

    Luciana

    RăspundețiȘtergere