duminică, 10 aprilie 2011

Salata coreeana de morcovi

De cand am vazut prima data aceasta reteta mi-a aparut un zambet mare pe fata. Am salvat-o si am cumparat morcovi de la piata.

Ingrediente:
  • 6 morcovi maricei;
  • 3-4 linguri ulei - eu am pus de masline;
  • 3 linguri de lamaie - in reteta originala era otet de mere;
  • 6 catei de usturoi maruntiti mici;
  • coriandru macinat - dupa gust;
  • 1 ligurita fulgi de chilli - sau dupa gust;
  • seminte de susan - alb si negru;
  • sare, piper;

Se curata morcovii si se dau pe razatoarea care ii face lungi si subtiri. Eu nu am o astfel de razatoare asa ca prima data m-am chinuit sa ii maruntesc cu cutitul, iar a doua oara i-am taiat fasii cu mandolina si apoi i-am maruntit cu cutitul. Este migalos asa, dar merita efortul pt gustul bun al salatei.

Adaugam peste morcovi toate ingredientele, se amesteca cu mana strangand ca sa se imbibe morcovii cu toate mirodeniile si se da la frigider cu capac pana a doua zi astfel incat sa se patrunda bine gusturile.

Se serveste cu susan deasupra. 


Asa a aratat taiata cu mandolona si maruntita cu cutitul. In aceasta am pus si susan alb.


3 comentarii: