joi, 21 aprilie 2011

Branza topita de caju cu curry

Am mai ramas datoare doar cu aceasta reteta de la intalnirea potluck. Am mai incercat sa fac branzica de caju dar atunci nu am fost asa de multumita precum am fost acum.

Ingrediente:
  • un bol de caju inmuiat peste noapte;
  • o jumatete de legatura de marar;
  • 2 catei de usturoi;
  • sare;
  • curry;
  • putina apa;

De data aceasta nu am mai pus apa cat nivelul cajuulul in robot, am pus apa cam pana la jumatatea lui. Timpul de procesare a fost mai lung, dar a iesit mult mai cremos, mai pastos, mai fin mi s-a parut mie. Prima data am pus toate ingredeintele in afara de curry pentru ca eram sceptica de cum o sa guste. Am luat o parte asa simpla, apoi am incercat pe o lingurita cu curry si mi-a placut, drept pentru care am adaugat si curry.

Am bus branzica pe barcute de ardei rosu si portocaliu. In cei rosii este branza simpla, iar in cei portocalii branza cu curry.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu