marți, 26 aprilie 2011

Gingerata cu portocale

Intotdeauna mi-am imaginat ca trebuie sa fie foarte buna combinatia intre portocala si ghimbir. Indragostita fiind de gingerata am tot facut destul de des asa ca intr-o zi m-am gandit sa o schimb putin si am adaugat si portocale.  A iesit o bautura foarte buna.

Ingrediente:
  • o bucata cam de 3 cm de ghimbir;
  • zeama de la 1 lamaie;
  • zeama de la 3 portocale;
  • 3-4 linguri indulcitor natural - eu am folosit miere;
  • un litru de apa;

Se adauga toate ingredientele in blender (la inceput doar un sfert din cantitatea de apa pentru a se marunti mai bine ghimbirul - care e bine sa fie ciopartit in bucatele mai mici in prealabil). 

La sfarsit se scurge printr-o sita, tifon sau o punga speciala pentru a indeparta atele de la ghimbir.

Iese o bautura foarte gustoasa si energizanta.

Mai multe despre beneficiile ghimbirului gasiti aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu