vineri, 15 iulie 2011

Supa de rosii raw

Imi faceam intr-una din serile acestea de vara caniculara o salata simpla: rosii, avocado si ceapa. In timp ce terminam de taiat ultima leguma mi s-a facut pofta de o supa de rosii. Sunt fan supa de rosii - si mor dupa cea de la Ceasul Rau din Brasov.
Mi-am zis: oare ce-ar iesi daca as pasa ingredientele salatei mele:

  • 3 rosii mari gustoase;
  • 1 avocado;
  • o ceapa mica;
  • 1 lingura ulei de masline;
  • sare dupa gust;
Le-am pasat, dupa care am mai adaugat putin bors, iar in loc de orez am pus: susan alb, negru si seminte de in.

Am dat-o la frigider ca sa se combine mai bine gusturile si ca sa fie rece.
Apoi am adaugat verdeata: patrunjel, telina, busuioc si marar. Cel mai mult mi-a placut cea cu busuioc, apoi cea cu marar. Era sa uit: ca tot era seara am adaugat si un pic de usturoi :) - as manca dimineata, la pranz si seara asa de mult imi place.
A iesit o supa cremoasa si gustoasa.

3 comentarii: