miercuri, 13 iulie 2011

Fursecuri din migdale

Asa cum v-am mai povestit strang de fiecare data ce ramane de la laptele din seminte. Aveam acum o caserola de resturile de la laptele de migdale si m-am apucat sa le combin cu ceva si au iesit niste fursecuri care au mers foarte bine cu lapte rece de susan.
  • pulpa ramasa de la laptele de migdale;
  • miere dupa gust - eu am pus de salcam cu coriandru care este foarte aromata;
  • scortisoara - in functie de cat de pregnant doriti sa simtiti gustul ei;
  • stafide hidratate in prealabil;
  • fulgi de ovaz din cei mici daca compozitia este prea moale - depinde cat de tare stoarceti laptele;
Nu scriu cantitati pentru ca depinde de cantitatea de pulpa avuta la indemana si de gusturile fiecaruia.

Am amestecat bine compozitia si am presat-o in forme pentru fursecuri - am avut stelute, fluturas, luna, clopotei etc, dupa care am scos forma cu grija.

Le-am dat la cuptor la foc redus pentru 2-3 ore. Au mers foarte bine cu lapte rece.

6 comentarii:

  1. Minunat!
    chiar acum ma duc sa incerc reteta pentru ca am resturi de la laptele de migdale.
    Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor la treaba. Sa-mi spui daca ti-au placut :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O idee foarte buna, tocmai o s-o incerc si eu, numai ca nu as adauga miere in acest aluat pt ca peste 40 de grade mierea devine toxica, mai degraba alt indulcitor. O sa incerc cu stevie sa vedem ce iese. Va tin la curent

    RăspundețiȘtergere
  4. ce inseamna foc redus ? macar atat puteti sa spuneti . Daca aragazul este pe gaz inteleg, flacara mica, dar daca este electric...70 C , 100, 150 ? ...

    RăspundețiȘtergere