miercuri, 6 iulie 2011

Al saptelea invitat la blogroll

Luna aceasta vreau sa o invit la blogrollul meu pe Luciana - care se descrie in felul urmator: Sunt o fiinta vie, curioasa, scormonitoare, iubitoare de natura, frumos, pasionata de hrana vie, psihologie si HR ...


Mesajul cu care ne intampina ea este urmatorul: "Cand dintii tai zdrobesc un mar, spune-i in inima ta: semintele tale vor trai in trupul meu. Mugurii tai de maine vor inmuguri in inima mea, mireasma ta va fi respiratia mea si impreuna ne vom bucura de-a lungul tuturor anotimpurilor." Khalil Gibran


Natalia ne prezinta atat retete delicioase, cat si informatii despre condimente, plante medicinale. 

2 comentarii:

  1. Draga Beatris,
    am citit cu mare emotie invitatia ta la blogroll si... cu mare bucurie. Multumesc din suflet pentru aprecieri.
    As vrea sa sti ca imi esti sursa de informatii si de inspiratie in viata cea raw si iti multumesc si pentru acest lucru.
    Bucurawase de viata sanatoasa sa fim!
    Pupici,
    Luciana

    RăspundețiȘtergere