luni, 9 mai 2011

Aromoterapie la calcat rufele

Am citit, cu ceva timp in urma, pe un blog tare indragit de mine, despre multiplele utilizari ale uleiurilor esentiale. Printre nenumaratele sfaturi am incercat ieri unul si tare fericita am fost.

Sursa foto: aici
Nu stiu despre voi, dar eu nu mor de drag sa stau sa calc rufe. Dar incepand de ieri o sa ma gandesc cu siguranta cu mult mai mult drag la calcatul rufelor. Iata si de ce: in apa pusa pentru fierul de calcat am adaugat si cateva picaturi (aprox. 5) de ulei esential de portocala si de indata aburulul a inceput sa iasa parfumat. Nu doar ca in camera a mirosit mult mai bine, dar mi-a si dat o stare de bine si de veselie acest miros. Se poate folosi orice ulei esential preferati (menta, eucalipt, rozmarin, lavanda etc).

2 comentarii:

  1. Mie îmi place să calc. Ştiu, nu-i frumos din partea mea, dar n-am cum să mă opun încântării =))

    Cât despre uleiul pus în fierul de călcat, mă întreb cum digeră el grăsimile, dacă nu i se apleacă. Poate că un triferment la finalul şedinţei de călcat îl scapă de stres =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  2. =)) gasim noi un tratament si pentru grasimi
    O impachetare cu usturoi, galbenus de ou etc - ceva o sa mearga ;)

    RăspundețiȘtergere