duminică, 13 martie 2011

Smantana in 3 minute

De cand m-am hotarat sa incerc sa mananc mai sanatos ma gandeam cu jind la sosul de usturoi cu smantana pe cartofii copti. Cand am gasit aceasta reteta pe blogul Laurei m-am incantat foarte tare, drept pentru care am si incercat-o.

Ingrediente:
  • 100 g lapte de soia simplu am folosit eu;
  • 180 g ulei de floarea soarelui/ arahide;
  • 3-4 picaturi zeama de lamaie;
  • sare;
Smantana raw in 3 minute
! Toate ingredientele trebuie sa fie la temperatura camerei. Se pun toate in vasul ingust si inalt al mixerului vertical si se mixeaza la viteza mare 2-3 minute. 

Tine la frigider o saptamana si poate fi folosita la fel cum foloseati smantana din comert. Eu n-am putut sa o gust asa simpla, dar am folosit-o la supe creme, la dresinguri pentru salata etc.

7 comentarii:

  1. Laptele de soia nu este crud, deci in concluzie nici smantanica ta nu este chiar ...raw. Sorry!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Anonim,
    Ai dreptate, nu mi-am dat seama.
    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte foarte buna...si foarte rapida, adica a durat mai putin de 3 minute...a mers excelent cu broccoli fiert in abur...de cand caut eu asa o reteta...MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  4. Are mai mult gust de ulei/maioneza..am pus 100 ml lapte de vaca si 170 ml ulei..nu prea are gust a smantana .Ce fac ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Am incercat si eu,la mine tot gust de ulei/maioneza are!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am incercat si eu,la mine tot gust de ulei/maioneza are!

    RăspundețiȘtergere