duminică, 20 martie 2011

Simply raw - Vindecarea diabetului in 30 zile

Sursa: aici
Acest documentar (de data aceasta are subtitrare in romana) prezinta 6 persoane (femei, barbati, tineri, varsnici, cu diabet de tip 1 si 2), dependenti de insulina si medicamente. Din colturi diferite ale Statelor Unite decid sa mearga la Clinica de recuperare din Arizona - "Tree of Life Rejuvenation Center".

Singurul tratament pe care il primesc aici este hrana - si anume hrana cruda (plina de enzime, vitamine, minerale etc - tot ce are nevoie organismul uman pentru a se mentine si/sau a se vindeca).

Rezultatele sunt absolut uimitoare. Intreg documentarul este emotionant, urmaresti cu sufletul la gura evolutia celor 6, astepti de fiecare data rezultatele analizelor, iti vine sa ii certi, sa ii incurajezi. 4 din 6 renunta complet la medicamente (unul din cei 4 lua 17 medicamente) si insulina. Unul din ei pareseste centru dupa 2 saptamani. Iar un altul (cel cu diabet de tip 1 de mic copil) reuseste sa-si reduca la 5 unitati de la 70 de insulina - dar nu a respectat in totalitate tratamentul de acolo. 

Ei nu s-au vindecat doar de diabet, si-au adus colesterolul in limite normale, si-au reglat tensiunea, au scapat de parte din kilogramele in plus. Acest fapt imi dovedeste inca o data ca hrana poate sa faca minuni daca o consumam vie.


Documentarul este preluat de aici.

10 comentarii:

  1. Draga Beatris,
    Felicitari pt. blog, este foarte frumos si informativ!
    Si pe mine m-a impresionat teribil acest film, de aceea l-am si recomandat de anul trecut de cand l-am descoperit la o gramada de oameni, majoritatea dibetici, dar sa nu crezi ca macar UNUL a zis: hai sa incerc si eu sa vad daca e adevarat!!!
    Din propria experienta insa, pot sa-ti spun cu mana pe inima, ca eu mi-am rezolvat in cei peste 4 ani de viata cu hrana vie absolut TOATE problemele de sanatate. Sunt f. bune si filmele despre cancer si in general povestilor tuturor medicilor care au vindecat zeci de mii de bolnavi aflati in faze critice ale celor mai grave boli, doar cu un simplu regim alimentar....
    Iti doresc numai bine si multa sanatate,
    Mimi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma frate nu zic nu niciodata dar daca maninca si eu toata ziua frunze si legume automat nu mai fac insulina :daca nu consum paine orez paste etc etc e ceva normal ..ce fac ei acolo nu te scapa de diabet ci te invata cum sa iti ti sub control diabetu etccc

      Ștergere
    2. Ai urmarit filmul? La sfarsit spune clar ca se va prescrie o dieta intermediara pt acasa.Deci se trece si la alte mancaruri.Eu intr-o saptamana de la 80 de unitati am ajuns la 20.Chiar functioneaza

      Ștergere
  2. Multumesc mult Mimi,
    Am fost foarte emotionata cand am citit comentariul de la tine intrucat trec des pe la tine si te admir mult pentru tot ceea ce faci.
    Si eu sunt foarte contariata cum oameni bolnavi nu dau nici macar o sansa - mai ales ca isi consuma o buna parte din salariu pe medicamente...
    Toate cele bune,
    Betty

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow Betty, am tot citit postarile tale si am dat peste documentarul acesta...e socant sa descoperi ca vindecarea de o boala atat de grea sta in intoarcerea catre ceea ce e simplu, natural si lasat de Dumnezeu sa creasca pe pamant. Am pe cineva in familie care are diabet (nu a ajuns la insulina) si cu ocazia asta ii voi arata documentarul, sa vada oameni care au reusit sa invinga medicamentele prin stilul acesta de viata.
    Iti doresc toate cele bune si sa vedem in continuare multe retete vegane pe blog :)
    Ray

    RăspundețiȘtergere
  4. Intradevar. Insa cel mai socant mi se pare ca dai linkul oamneilor care sufera grav de aceasta boala si, cu toate acestea, nu fac absolut nici o schimbare in stilul de viata avut. Este trist sa vezi reticenta oamenilor la lucruri uneori gratis (papadia de ex) si increderea in lucruri scumpe (medicamentele).

    RăspundețiȘtergere
  5. Camelia Ferariu8 iunie 2011 la 09:00

    Am descoperit-o pe Ligia Pop cautand o reteta de preparare a gingeratei.Am combinat apoi in joaca ghimbirul cu capsuni, cu mere, cu pere , cu lamaie pana am ajuns la un smoothie acceptat de toti ai mei: pere, capsuni, ghimbir , miere, scortisoara,gheata si menta.Am renuntat la menta deocamdata pana o sa pot sa o culeg singura, cea de la Mega Image este scumpa, batrana si are gust de petrol.Am facut supa de rosii dupa modelul ei si o mananc aproape in fiecare zi, spre deosebire de alte zile in care nu mancam mai nimic.
    Am incercat multe retete si intampin inca rezistenta acasa.Sotul meu este bolnav, are hipertensiune, probleme cu glicemia, cu colesterolul,cu stresul,cu tiroida.In curand o sa sufere o operatie , chist lichid pe tiroida.Stiu ca TREBUIE sa schimb ceva in viata noastra.Intampin multa rezistenta din partea sotului si a ficei mele, insa n-am sa mai incerc sa le impun un mod de viata, fiindca nu da rezultate.Insa exemplul personal o sa conteze.
    M-au impresionat mult toate documentarele postate de tine .Iti multumesc ca ti-ai facut timp sa mi le impartasesti. Nu stiu daca le-as fi descoperit singura, pate ca poate ca nu...Acum sunt hotarata sa incep un nou mod de viata pentru mine si pentru cei dragi.Pentru mama, care a fost diagnosticata cu heatita de tip C si indopata cu tot felul de prostii de medicamente care mai mult ii faceau rau.Am sfatuit-o sa le arunce si sa pastreze doar vitamine si un strict regim alimentar .Nu aflasem despre dieta vegana dar tot a avut rezultate spectaculoase.Analizele au aratat muuuuult mai bine decat atunci cand lua un pumn de medicamente, Acum stiu ce sa-i spun si ce sa-i arat .
    Pentru sotul meu, pe care medicamentele pentru tensiune l-au adus in pragul dezastrului. I-au dat ficatul peste cap, i-au dereglat pancreasul, i-au creat disfunctii sexuale,i-au dereglat tiroida.
    Pentru copilul meu, care poate avea o viata sanatoasa si isi poate schimba modul de a privi si a aborda problemele vietii.
    Pentru mine.Pentru ca exemplul personal conteaza, am sa incep cu mine.
    Scriu in fuga, necoordonat,ma grabesc sa plec la serviciu.Mi-am facut timp pentru documentarul privind vindecarea diabetului, insa nu imi pare rau.
    Iti multumesc inca o data si iti doresc viata lunga si sanatoasa.
    Camelia Ferariu

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Camelia,

    Imi pare bine sa aud ca ai vizionat acest documentar. Eu am ramas uimita cate minuni poate sa faca hrana si sper din suflet ca acest lucru sa se adevereasca si in cazul familiei tale. Acum e plin de legume si fructe de sezon in piete si iti recomand sa cumperi pe cele autohtone de la tarani.
    Este greu cu reticenta celorlalti (o sa intampini dezacorduri la tot pasul) dar, macar tu, mergi mai departe.
    Tine-ma la curent daca sunt imbunatatiri.

    Multa sanatate tie si familiei tale!
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  7. Beatris am descoperit blogul tau cautand filmul Vindecarea diabetului in 30 zile ca sa-l pun pe blogul http://myiulia.blogspot.ro/ , dedicat in mare cautarilor pentru obtinerea stari de sanatate in cazul celor cu diebet . Pustoiaca mea -Iulia 10 ani are diabet si am reusit sa-i reglam glicemia cat de cat cu ajutorul unor sucuri naturale de la Kyani https://iulia.kyani.net/r/eu/ro/products .
    Am vorbit csi cu Cousens , dar a zis c anu s ebaga la copii , diferente de intelegere . Dar mai cautam !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ! As vrea sa iau legatura cu dvs.in legatura cu diabetul juvenil. Va las adresa mea de mail donicimim76@yahoo.com. Multumesc.

      Ștergere