marți, 24 mai 2011

Spaghete cu vinete

Nu este o reteta rapida, dar va asigur ca finalul merita tot efortul depus.

Ingrediente:

  • 2 vinete;
  • 5 rosii;
  • 7 catei de usturoi;
  • ulei de masline aromat cu busuioc;
  • sare;
  • patrunjel;
  • 250 g de spaghete;
Vinetele se taie rondele si se presara cu sare. Se lasa asa cel putin un sfert de ora dupa care se scurg de zeama lasata. Se pun apoi, pe rand, intr-o tigaie de teflon cu capac pana se inmoaie putin (! nu se prejesc in ulei). 

In timp ce vinetele stau la scurs se prepara urmatorul sos. Se taie rosiile cubulete si usturoiul feliute subtiri. Se pun intr-un bol peste care se adauga uleiul cu busuiocul. Daca nu aveti deja preparat uleiul cu busuicul puneti separat.

Se pune apoi cate un strat de rondele de vinete intr-o tava pentru cuptor. Peste fiecare rondea de vanata se pune cate o lingura de sos, se mai pune un strat de vinete si iarasi sos, iar deasupra se adauga tot sosul ramas.

Intre timp se fierb spaghetele. Se servesc cu vinetele cu sos peste care se presara patrunjel proaspat.

4 comentarii:

  1. De dimineaţă chiar mă hotărâsem să-ţi spun că e cazul să apari pe strase cu ceva nou :P

    Reţeta asta e pe gustul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De fapt e veche, doar ca i-am pus un link pe facebook...
    Nu stiu de ce imi e greu sa ma mobilizez sa mai fac poze, descrieri...

    RăspundețiȘtergere
  3. Din acelaşi motiv din care mi-e greu şi mie? :D
    Eu una am nevoie de o vacanţă, tocmai acum când nu pot cu niciun chip să-mi iau măcar o zi liberă :(

    Mâine eu repet rulourile astea cu dovlecei, poate aveai nevoie de idei :D

    http://cara.sunphoto.ro/culinary/TVVEPMSDWGFUVSSUPNE

    Dovleceii tăiaţi, săraţi, lăsaţi la scurs, umpluţi cu bastonaşe de legume (morcov, ceapă, ţelină, fenicul, ardei, mozzarella, (în poză e şi piept de pui :P), peste care se pune bechamel şi verdeaţă şi se dă la cuptor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu tocmai m-am intors din vacanta... Am trecut prin niste schimbari, acum am si poze doar ca nu le-am descarcat :P
    Rulourile astea arata tare bine, o sa le incerc cu siguranta - poate o sa le fac si poze :P

    Mersi de vizita si de idee!

    RăspundețiȘtergere