miercuri, 25 mai 2011

Adevarul despre cancer

Prima parte: Industria din cancer

A doua parte: Solutii


Imi este greu sa mai fac comentarii despre aceste documentare gandindu-ma la cat de reticenti suntem noi la schimbare si la solutii simple. 

Din pacate, cel putin un vecin, un prieten, o ruda, un cunoscut sufera de cancer. Nu spun are pentru ca fiecare dintre noi avem celule canceroase, depinde de felul in care avem grija de noi daca le lasam sa ne invadeze sau le invadam noi pe ele.

Din puctul meu de vedere, vizionarea acestui documentar nu este pierdere de timp.

Sursa: aici.

6 comentarii:

  1. Ai citit Studiul China?
    Pe mine m-a pus serios pe gânduri!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, este urmatoarea carte pe lista mea...

    RăspundețiȘtergere
  3. roxx : incredibil in ce timpuri traim... cum suntem manipulati si cum increderea de obicei revine celor care nu au alt scop decat sa dezvolte o industrie financiara pe spatele unor pacienti in pragul mortii... meritsa vazut documentarul !

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e Rox, e trist dar daca fiecare dintre noi am da mai departe informatia poate din ce in ce mai multi oameni isi vor schimba directia...

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, ma numesc diana cirjaliu si as dori sa te intreb, daca te deranjeaza ca am afisat acest video pe pagina mea de facebook. astept raspuns daca da sau nu. multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Diana,

    Nu ma deranjeaza, ba dimpotriva sunt bucuroasa si as dori ca aceasta informatie sa ajunga la cat mai multi.

    Mersi,
    Betty

    RăspundețiȘtergere