miercuri, 18 mai 2011

Fursecuri cu banane si fulgi de ovaz

De ceva vreme am tot facut si inventat deserturi dulci care sa nu fie complicat de facut. As vrea acum sa va prezint nite fursecuri foarte usor de facut. Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

  • 3 banane coapte;
  • 1 ceasca curmale maruntite - inmuiate in prealabil;
  • 1/4 ceasca ulei;
  • 4 cesti fulgi de ovaz - din cei mici;
  • un betisor de vanilie;

Se mixeaza toata compozitia la robot, apoi se lasa la odihna pentru 15 minute. Cu mainile umezite se formeaza fursecurile in forma dorita (ale mele au aratat ca niste chiftele) sau cu lingura si se pun pe tava (de preferat sa se puna hartie de copt pe ea).

Se coc aproximativ 20 de minute - pana cand fursecurile devin usor maronii deasupra. Merg foarte bine langa un pahar de lapte dimineata.

4 comentarii:

  1. F bune - am facut in si eu dar cu smochine si cativa fulgi de ciocolata amaruie.
    Un deliciu :)

    Si din cate am inteles de la sotul meu - merg de minune cu laptele de soia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, fructele uscate se pot diversifica si/sau combina. Sunt convinsa ca si cu ciocolata sunt foarte buni.
    Eu le-am mancat azi dimineata cu lapte de migdale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat fursecurile, super bune!!
    Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere