duminică, 1 mai 2011

Carnaciori cu nuca

Am tot strans o vreme ce ramanea de la laptele de migdale sau de susan (le pun intr-o caserola la congelator si adaug in ea de fiecare data cand fac lapte) planificand sa fac ceva fursecuri, dar, avand si nuca la inmuiat m-am gandit sa fac ceva sarat. Am pus gandul in practica si ingredientele la un loc dupa cum urmeaza:
  • 1 bol de nuca macinata;
  • un bol ramasite lapte migdale si susan (70% au fost de la laptele de migdale);
  • 2 cepe verzi;
  • un unsturoi verde;
  • boia;
  • un bol fulgi de ovaz inmuiati in apa fierbinte;
  • 3 linguri de gris; 
  • 1 lingura tarate de psyllium;
  • marar si patrunjel;
  • sare;
  • 2 linguri mustar;
  • malai;
Carnaciori cu nuca
Nuca am avut-o la inmuiat 24 ore dupa care am maruntit-o la robot. Am adaugat apoi bolul cu pulpa de migdale si susan ramase de la lapte, ceapa si usturoiul maruntite in prealabil, condimentele (boia, sare, patrunjel, marar). Peste bolul cu fulgi de ovaz am pus apa fierbinte si i-am lasat la inmuiat pana au absobit apa. Am adaugat si pe acestia in blender si intrucat compozitia era un pic moale am adaugat si 3 linguri de gris si 1 lingura tarate de psyllium. Compozitia trebuie sa fie suficient de tare cat sa putem modela carnaciori din ea.

Separat, se face un amestec din mustar si malat cu putina apa. Carnaciorii ii trecem prin aceasta compozitie inainte sa ii punem in tava.

Se lasa in cuptor la foc mediu si cand s-au copt pe o parte ii intoarcem si pe cealalta. Ies crocanti in exterior si moi in interior. 

Am umplut o tava mare cu ei si mi-a mai ramas ceva compozitie pe care am pus-o la congelator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu