joi, 3 martie 2011

Tort cu nuca de cocos si suc de portocale

Ieri am implinit 10 luni de casnicie si, pentru prima data in viata, am facut un tort. Am tot citit retete raw si mi-am facut eu o idee cam cum merg lucrurile si m-am apucat sa inventez si eu o reteta. Sper sa-mi amintesc sa redau toate ingredientele:

Tort cu nuca de cocos si portocale
  • 1 pahar de caju (inmuiate in prealabil);
  • 3/4 nuca de cocos proaspata (invata cum sa o desfaci de aici, cu precizarea: gaura moale va fi cea care va fi gura daca rotiti sa aveti 2 ochi simetrici si o gura din cele 3 gauri);
  • sucul de la o portocala - stors in casa;
  • un praf de nucsoara;
  • putin ghimbir - eu am pus praf de la pliculet;
  • un praf de sare;
  • kiwi si visine pentru ornat - puteti sa folositi orice alt fruct;
! Ingredientele sunt pentru un tort micut. Pentru unul mai mare dublati ingredientele.

In afara de fructe se pun toate in blender (nuca de cocos taiati-o in prealabil in bucatele mai mici ca sa poata fi zdrobita mai usor de catre robot). Nucsoara si ghimbirul se pun dupa gust sau se pot inlocui cu alte condimente preferate - vanilie de exemplu. Se mixeaza la viteza mare pana se transforma totul intr-o crema consistenta. 

Cu tot cu ornat nu dureaza mai mult de 15 minute prepararea :)

Se pune intr-un inel culinar (eu nu am avut asa ca am pus-o pe o farfurie), se decoreaza dupa preferinte si se da la congelator pentru o ora.

L-am intrebat pe sotul meu ce parere are. Si mi-a raspuns:
- nu vezi ca am mancat tot? Ce vrei mai mult?

4 comentarii: