duminică, 6 martie 2011

Orez cu curry

Curry este unul din condimentele mele preferate. Cand am gasit reteta aceasta la Sabina am salvat-o si am adaptat-o si eu.

Ingrediente:
  • 250 grame orez basmati - eu l-am amestecat cu cel normal ca nu mai aveam suficient;
  • 1 cescuta de mazara congelata;
  • 1 cescuta de boabe de porumb congelate;
  • 3 cesti de supa/ apa condiementata;
  • praf de curry;
  • fulgi de chili;
  • sare;
Orez cu curry
Punem orezul la fiert in supa. Cand incepe sa fiarba punem si mazarea si porumbul. Condimentam cu chili, curry si sare dupa gust. Daca lichidul nu ajunge mai adaugam. Cam in 10 minute ar trebui sa fie gata fiert.

Este o reteta gustoasa, usoara si foarte rapida.

Noi am servit-o cu garnitura din sos cu cubulete de soia si legume cu sos de salata cu mustar.
Orez cu curry

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu