miercuri, 23 februarie 2011

Care e scopul blogului si schimbari de look

Inca nu am dezvaluit existenta blogului (in afara de sotul si sora mea) decat castigatoarei concursului de pe blogul personal, pe care am rugat-o sa-mi fie criticul numarul 1.

Imagine de  aici 
Prietena de nadejde s-a apucat de treaba si mi-a spus ca limbajul si boldurile sunt prea tehnice si academice si ca nu se prea pupa cu layoutul paginii  - care e vesel si optimist. La bolduri nu o sa renunt intrucat consider ca e util celor care citesc pe diagonala - sare in prim plan doar informatia importanta.

Imagine de aici 
Intrebata, de asemenea, despre scopul blogului i-am spus: informare si  impartasire de retete, resurse stranse despre sanatate (asa cum am mai mentionat si licenta si masterul mi le-am facut pe acest domeniu si am cateva materiale de impartasit cu toti cei dornici de a duce un trai sanatos).

Astept si alte sugestii si critici :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu