miercuri, 26 octombrie 2011

La belle verte - Frumoasa verde

"Frumoasa verde este o metafora, in nota comica, a unei vieti simple, desprinse pentru totdeauna de nocivitatea industrialismului, intr-o simplitate plina de profunzime si intr-o dragoste adevarata fata de tot ce inseamna viata."

Filmul acesta poate fi luat ca o momedie SF sau ca ceva profund. Depinde de fiecare. Oricum, eu am ramas cu imagini frumoase din el, am ras cu voce tare - ceea ce rar mi se intampla si am ramas cu aceeasi dorinta latenta de o lume mai buna.

Cineva din lumea asta decide ca vrea sa vina pe pamant si "aterizeaza" tocmai in Paris. E surprinzator socul ca orice se obtine prin bani, profunda curiozitate: ce cara toata lumea in geanta si greutatea de a intelege ce e acela un ruj. 

Eu m-am uitat la el crezand ca e cu totul altceva. Nu regret ca l-am vazut dar nici nu e neaparat de vazut.

Filmul este in franceza, dar are subtitrare in engleza.
Sursa: aici

2 comentarii:

  1. L-am vizionat si imi e dor de simplitatea lor. Cand eram copil nu trebuia sa stiu atatea chestii :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te inteleg. Cat n-as da sa traiesc intr-o astfel de comunitate. Oricum, putem sa facem mici schimbari si in haosul in care traim... eu una sunt in proces de a scapa de cat mai multe lucruri din casa

    RăspundețiȘtergere