marți, 2 august 2011

Morcovi picanti

Am sa va povestesc acum despre o reteta deosebit de aromata si gustoasa. Nu as fi crezut vreodata ca morcovii copti pot fi atat de buni.
Ingrediente:
  • 10 buc de morcovi;
  • scortisoara;
  • piper;
  • ghimbir praf de la plic;
  • 2 linguri de ulei;
  • sare;
Se curata si se taie morcovii - cei mai mici in 2, cei mai mari in 3-4. Se pun morcovii intr-o tava pentru cuptor, se adauga uleiul si condimentele (dupa gust), se amesteca sa ajunga condimentele pe toate bucatiile si se dau la cuptor. Se scoate tava din cand in cand si se mai amesteca in morcovi ca sa nu se prinda si sa se faca pe toate partile.

2 comentarii:

  1. N-am încercat varianta cu scorţişoară, dar picanţi de la boia iute mi-au plăcut.
    Data viitoare încerc varianta ta.
    Eu pun şi rădăcină de păstârnac. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey... am fost in concediu...
    Pastranac suna tare bine, data viitoare pun si asa ceva :)

    RăspundețiȘtergere